Вітаю!
Не можу рекомендувати даний сервіс.
Обслуговував машину дівчини Passat B7 USA.
Чому не можу бути задоволений?
- Робота не зроблена з першого разу.
- Ціни вищі середнього.
- Не вибачились/не запропонували нічого по усуненню негативного досвіду (Окрім майстра, який сказав приїжай у майбутньому на комп'ютерну діагностику безкоштовно).
Причина:
Після оплати робіт, забрав машину у не повністю робочому стані. Тільки завів машину, нікуди не від'їжав від сервісу. Були проблеми по двигуну, стрибали обороти на холстих від 600 до 800.
Є відео того, як реагувала машина, тому додав скрншот до відгуку.
Як пізніше виявилось була проблема з мембраною, яку міняли в ході робіт.
Була чи бракована чи не правильно встановили (тут дійсно сервіс може краще підсказати). Але, деталь і робота - вся на стороні сервісу.
Як відреагував сервіс?
Відразу взялись за діагностинку проблеми, і вирішили відносно швидко.
Щоправда потрібно було пошукати/почекати людей на сервісі. Також, хотілось трішки більше деталізації, що планують роботи з проблемою. (Але, це дрібниці).
Зі своєї сторони підійшов до приймальника, щоб поділитись негативним досвідом. Для певної знижки/компенсації за роботи.
Запропнував відмінсувати роботи по перепакуванню мембрани - 1580 грн.
Нащо було сказано, що віддвали робочу машину і те, що вони пішли на зустріч прийнявши машину з проблемою.
В свою чергу приймальник запропонував знижку на наступні роботи - 5%.
Але, для чого? Якщо я сюди більше не приїду.
_________________________________________________
Шановний Євгеній!
Користуватися чи ні нашими послугами це виключно ваш вибір.
Так, дійсно проблема мала місце. Коли ви забирали автомобіль виникла проблема з холостим ходом. Під час ремонту двигун автомобіля був прогрітий, проблема не проявлялась. Питань щодо дефектів аба недоліків запчастини не виникло. Коли ви забирали автомобіль двигун був повністю холодний, під час запуску працював в іншому режимі і через виробничий дефект мембрани в двигун попадала надлишкова кількість повітря, що спричинило нестабільну роботу. Ваш автомобіль одразу, без затримки був переданий спеціалісту. Проблему вірішили.
Іноді навіть в запчастинах "надійних" виробників бувають дефекти і недоліки. Ми підтримуємо гарантійні зобов"язання як стосовно проведених робіт так і стосовно запчастин, що були придбані у нас і встановлені нашими спеціалістами. Саме так було в вашому випадку. Всі роботи з усунення недоліків проведені без затримки, безкоштовно. Недоліки усунуто. Вам запропоновано знижку 5% при наступному обслуговуванні. Крім того безпосередньо спеціаліст запропонував вам безкоштовну діагностику. За це ви запропонували залишити його без оплати за зроблену роботу. Тобто ви дійсно вважаєте що не заплатити за зроблену роботу це і є компенсація?