Прагнення виробників автомобілів зменшити вагу своїх творінь призвело до того, що на зміну металевим бамперам все частіше приходять моделі з пластику, скловолокна, та інших схожих матеріалів. Вага таких бамперів дійсно нижча, ніж у металевих, але при сильному ударі можлива поява сколів, тріщин і відповідно, необхідність в послузі під назвою "ремонт бамперів".
Їздити з пошкодженим бампером небезпечно - з часом тріщини мають властивість збільшуватися, і в результаті автолюбитель ризикує втратити частину деталі, спровокувавши аварійну ситуацію. У такій ситуації можна або придбати нову деталь, яка може коштувати від декількох сотень до тисячі доларів, або спробувати відновити пошкоджену деталь, звернувшись до сервісного центру, здатного забезпечити якісний ремонт пластикових елементів кузова. Ціна ремонту бампера з пластику нижча, ніж купівля нового, а сучасні технології дозволять відтворити деталь настільки ретельно, що слідів пошкоджень на ній не залишиться.
Ремонт пластикових бамперів - особливості
Те, як буде проходити ремонт пластмасових бамперів, залежить, в першу чергу, від характеру пошкоджень. Це можуть бути;
- Подряпини;
- Тріщини;
- Вм 'ятини;
- Сколи.
У першому випадку мова йде про поверхневі пошкодження, які зачіпають лакофарбове покриття або, в деяких випадках, доходять до грунтовки. Не дивлячись на уявну несерйозність, ігнорувати їх не варто - з часом на місці подряпини може з 'явитися тріщина. Ремонт таких пошкоджень здійснюється шляхом шліфування з подальшою грунтовкою і фарбуванням.
Тріщина - більш серйозне пошкодження, оскільки в цьому випадку має місце наскрізний отвір, що порушує структурну цілісність конструкції. Не слід плутати тріщини зі сколами - в останньому випадку йдеться про відсутність частини бампера. Залежно від матеріалу, з якого виготовлена деталь, і тяжкості ушкодження, для відновлення конструкції можна використовувати спеціальні клеї, або пайку. Проклейці передує ретельне очищення, і шліфування бампера, а після нанесення клею поверхню додатково шпатлюють і фарбують. Для пайки необхідна спеціальна паяльна станція для ремонту бамперів - цей метод вважається більш надійним, оскільки технологія часто передбачає армування за допомогою металевої сітки. Таким чином можна відновити бампер, навіть якщо одна з його частин була загублена - на сітку наноситься шар шпатлівки, який потім шліфується і фарбується.
Вм 'ятина, що з' являється після удару, виправляється методом нагрівання. За допомогою будівельного фена поверхня деталі нагрівається до тих пір, поки матеріал не стане м 'яким, після чого бампер виправляють, шпатлюють, шліфують, і фарбують. Таким чином можна виконати ремонт заднього бампера, або передньої деталі.
Ремонт бампера в Києві - вартість робіт на СТО "Автокомп"
Ціна ремонту бампера безпосередньо залежить від характеру пошкоджень, тому відповідь на питання "скільки коштує ремонт бампера" може дати тільки фахівець, який попередньо провів необхідну діагностику. Ціна залежить і від того, який передбачається ремонт - пайка бампера коштує дорожче, ніж склеювання.
У будь-якому випадку, не варто економити на ремонтних роботах, замовляючи їх виконання в кустарних майстернях. Працівники там часто не володіють відповідними знаннями і вміннями, крім того, у них відсутнє необхідне для виконання ремонтних робіт і фарбування обладнання. Все це не дозволяє гарантувати якість ремонту. Відновлення пластикових деталей кузова краще замовляти у великих сервісних центрах, що спеціалізуються на цьому виді робіт.
Якщо Ви хочете замовити ремонт бампера в Києві - зверніться до професіоналів із сервісного центру "Автокомп", що знаходиться недалеко від станції метро Академмістечко. Фахівці компанії проведуть діагностику, і оперативно виконають роботи з відновлення і фарбування будь-яких пластикових деталей. Записуйтеся на обслуговування, приїжджайте за адресою, Київ, м. Академмістечко, проспект Палладіна 32-б, і переконайтеся, що фахівці компанії "Автокомп" виконують ремонт пластикових бамперів швидко і якісно.