Традиційна технологія кузовних робіт передбачає фарбування пошкоджених елементів. Але навіть найкращі професіонали, які мають багаторічний досвід роботи не дадуть вам гарантії, що колір можна буде підібрати зі 100-відсотковою точністю. Крім того, якщо процес сушіння виконаний з порушенням технології, висока ймовірність появи в майбутньому сколів і слідів корозії. Це вкрай негативно позначиться на вартості автомобіля, якщо ви захочете його продати.
Тим не менш, сьогодні існує метод, що дозволяє без використання фарби надати елементу кузова початковий зовнішній вигляд. Ця технологія має назву PDR. І наш сервіс надає послуги PDR у Києві за дуже вигідною ціною.
PDR/DOL - Вилучення вмятин без фарбування.
Що таке PDR?
Отже, що таке PDR? PDR, або в дослівному перекладі ремонт без фарби, це сучасна технологія, при якій майстру навіть не потрібно демонтувати елементи, що мають дефект і проводити повноцінний кузовний ремонт автомобіля. Процедура випрямлення кузова здійснюється через спеціальні технологічні отвори, які передбачені конструкторами автомобіля.
Перш за все, PDR ремонт вм 'ятин дозволяє повністю видалити їх на кузові автомобіля, і якщо раніше PDR видалення вм' ятин на авто без фарбування було розраховане тільки для незначних дефектів, то тепер представляється можливим усунути навіть складні і великі несправності поверхні автомобіля.
Очевидно, що з такою складною роботою може впоратися тільки професіонал, тому в нашій компанії працюють тільки майстри своєї справи, що дає нашим клієнтам впевненість в якості виконаної роботи.
У наші дні методика видалення вм 'ятин без фарбування розвивається і набуває визнання у багатьох автовласників завдяки своїй порівняно низькій вартості і практичності.
Багато клієнтів визнають, що важливою перевагою PDR є збереження оригінального забарвлення автомобіля. Цей метод часто використовують продавці машин, оскільки знають, що при продажу заводське лакофарбове покриття виграє в ідеально пофарбованого автомобіля, що пройшов ремонт.
Видалення вм 'ятин без фарбування в Києві: Як оцінити вартість?
Розрахунок вартості на видалення вм 'ятин на автомобілі без фарбування насамперед залежить від розміру пошкодження. Якщо Вам необхідно зробити видалення вм 'ятин без фарбування, ціна може сильно відрізнятися, особливо в Києві. Всі пошкодження діляться на два типи - невеликі (не більше площі пачки сигарети) і великі (що утворилися при аваріях і в інших ситуаціях).
Слід пам 'ятати, що відновити вм' ятини цим способом можна, тільки якщо заводська фарба на авто не пошкоджена. В іншому випадку поверхню деталі доведеться перефарбовувати.
Вилучення вм 'ятин без фарбування на реоч буде коштувати в кілька разів нижче відновлення традиційним способом. Якщо ж вм 'ятина дуже велика, пошкоджена майже вся деталь цілком, на pdr ціни будуть вище, але вони ніколи не зрівняються з традиційним відновленням і заміною статусу на "фарбовану". Вартість виправлення великих вм 'ятин може оцінити тільки майстер при особистому огляді.
На ціну може вплинути тип вм 'ятини: якщо вона гостра, складність і тривалість роботи збільшується, у зв 'язку з чим збільшується і вартість. Місце розташування вм 'ятини також накладає свій відбиток на вартість роботи.
Ціни на pdr збільшуються, якщо:
- вм 'ятина потрапила на ребро або під підсилювач;
- відсутній доступ з внутрішнього боку деталі;
- деталь виконана з алюмінію тощо.
Ця технологія (PDR) дозволяє швидко і якісно відновити поверхню елементів кузова, не вдаючись до бляшаних і фарбувальних робіт.
Які вм 'ятини можна полагодити за допомогою технології PDR у Києві?
- Вм 'ятини від влучення граду.
- Вм 'ятини від попадання літаючих предметів (побутове сміття, гілки дерев).
- Вм "ятини від необережної парковки
- Давні вм 'ятини від рук і ніг.
Як відбувається видалення вм 'ятин без фарбування?
У процесі видалення вм 'ятини використовується принцип важеля - йде тиск на внутрішню поверхню металу, з використанням спеціальних гачків різної конфігурації.
При необхідності надається вплив на метал із зовнішнього боку за допомогою спеціальних кернів.
При ремонті великих вм 'ятин і вм' ятин у важкодоступних зонах використовується додаткове обладнання: клеєва система, спеціальний пневматичний та електричний інструмент, індукційне обладнання.
Переваги технології ремонту вм 'ятин без фарбування
- Ефективно
- Залишається заводське ЛКП.
- Швидко
- Від 30 хвилин.
- Доступно
- У два рази дешевше традиційного ремонту.
Всі дефекти подібного роду видаляються цілком і повністю, до початкового (заводського) стану.
Коротка історія створення PDR (Вилучення вмятин без фарбування)
Закладено перші принципи PDR (1952 рік)
Одним з основоположників технології видалення вм 'ятин без фарбування був Оскар Флайг (Oskar Flaig), який працював на заводі Mercedes-Benz як майстр кузовного цеху. У 1952 році їм були відкриті перші принципи високоточної рихтівки, які в подальшому вдалося розвинути до повноцінної технології. Спочатку вони застосовувалися для підготовки кузовних елементів до фарбування.
Комерційне застосування технології (1960 рік)
Публічно дана технологія була продемонстрована Оскаром Флайгом на виставці "Detroit Auto Show", яка проходила в США з 11 по 16 січня 1960 року. Він ремонтував і робив видалення вм 'ятин на капоті без фарбування на автомобілях концерну Daimler-Benz, які були пошкоджені відвідувачами в ході виставки. Оскар Флайг видавлював невеликі вм 'ятини рукояткою молотка, готуючи автомобіль до фарбування, але це йому вдалося зробити настільки ювелірно, що подальше фарбування не знадобилося (до цього моменту всі дефекти кузова вимагали фарбування). Це був один з перших випадків застосування даної технології на пофарбованих елементах. З 1960 року і по теперішній час дана технологія активно застосовується на заводі Daimler-Benz.
Історія життя Еріха Нюссле і фірми Nussle Spezialwerkzeuge
- 1952–1955
Еріх Нюссле проходив навчання в компанії Mercedes-Benz з 1952 по 1955 рік в якості кузовщика (бляшанника) в місті Sindelfingen (Зіндельфінген).
- 1955–1970
З 1955 року працював у науково-дослідному відділі цієї компанії, його робота була пов 'язана з усіма етапами виробництва автомобіля. Під час роботи допомагав проектувати і створювати перші PDR-інструменти.
- 1970 рік
Після 15 років професійної роботи у відділі тестування пішов з Mercedes-Benz і склав іспит на майстри з ремонту кузова.
- 1972 рік
Відкрив свою фірму Karosserie Nussle в м. Гертрінген (Gärtringen), де використовував метод видалення вм 'ятин без фарбування на практиці. До цього використовував технологію DOL/PDR як хобі, працюючи в своєму гаражі. Також постійно розвивав і розробляв свої PDR-інструменти.
- 1993 рік
Почалися офіційні продажі pdr-інструменту. Понад 20 років пішло на розробку лінійки професійного обладнання.
- 1999 рік
Був розроблений спеціалізований навчальний курс з видалення вм 'ятин без фарбування.
- Наш час.
Триває виробництво високоякісного обладнання та навчання фахівців.