м. Київ,

пр-т Академіка Паладіна, 32-Б

з 09:00 до 18:00

Сб: з 9:00 до 16:00, Нд: вихідний

Видалення вм'ятин без фарбування в Києві

Наші переваги

Робимо все швидко
і якісно

Працюємо на результат
а не на процес

Ви отримуєте акт виконаних робіт
і грамотну консультацію

Зручні умови
оплати

Ми вирішуємо проблему
з 1 разу

Традиційна технологія кузовних робіт передбачає фарбування пошкоджених елементів. Але навіть найкращі професіонали, які мають багаторічний досвід роботи не дадуть вам гарантії, що колір можна буде підібрати зі 100-відсотковою точністю. Крім того, якщо процес сушіння виконаний з порушенням технології, висока ймовірність появи в майбутньому сколів і слідів корозії. Це вкрай негативно позначиться на вартості автомобіля, якщо ви захочете його продати.

Тим не менш, сьогодні існує метод, що дозволяє без використання фарби надати елементу кузова початковий зовнішній вигляд. Ця технологія має назву PDR. І наш сервіс надає послуги PDR у Києві за дуже вигідною ціною.

PDR/DOL - Вилучення вмятин без фарбування.

Що таке PDR?

Отже, що таке PDR? PDR, або в дослівному перекладі ремонт без фарби, це сучасна технологія, при якій майстру навіть не потрібно демонтувати елементи, що мають дефект і проводити повноцінний кузовний ремонт автомобіля. Процедура випрямлення кузова здійснюється через спеціальні технологічні отвори, які передбачені конструкторами автомобіля.

Перш за все, PDR ремонт вм 'ятин дозволяє повністю видалити їх на кузові автомобіля, і якщо раніше PDR видалення вм' ятин на авто без фарбування було розраховане тільки для незначних дефектів, то тепер представляється можливим усунути навіть складні і великі несправності поверхні автомобіля.

Очевидно, що з такою складною роботою може впоратися тільки професіонал, тому в нашій компанії працюють тільки майстри своєї справи, що дає нашим клієнтам впевненість в якості виконаної роботи.

У наші дні методика видалення вм 'ятин без фарбування розвивається і набуває визнання у багатьох автовласників завдяки своїй порівняно низькій вартості і практичності.

Багато клієнтів визнають, що важливою перевагою PDR є збереження оригінального забарвлення автомобіля. Цей метод часто використовують продавці машин, оскільки знають, що при продажу заводське лакофарбове покриття виграє в ідеально пофарбованого автомобіля, що пройшов ремонт.

Видалення вм 'ятин без фарбування в Києві: Як оцінити вартість?

Розрахунок вартості на видалення вм 'ятин на автомобілі без фарбування насамперед залежить від розміру пошкодження. Якщо Вам необхідно зробити видалення вм 'ятин без фарбування, ціна може сильно відрізнятися, особливо в Києві. Всі пошкодження діляться на два типи - невеликі (не більше площі пачки сигарети) і великі (що утворилися при аваріях і в інших ситуаціях).

Слід пам 'ятати, що відновити вм' ятини цим способом можна, тільки якщо заводська фарба на авто не пошкоджена. В іншому випадку поверхню деталі доведеться перефарбовувати.

Вилучення вм 'ятин без фарбування на реоч буде коштувати в кілька разів нижче відновлення традиційним способом. Якщо ж вм 'ятина дуже велика, пошкоджена майже вся деталь цілком, на pdr ціни будуть вище, але вони ніколи не зрівняються з традиційним відновленням і заміною статусу на "фарбовану". Вартість виправлення великих вм 'ятин може оцінити тільки майстер при особистому огляді.

На ціну може вплинути тип вм 'ятини: якщо вона гостра, складність і тривалість роботи збільшується, у зв 'язку з чим збільшується і вартість. Місце розташування вм 'ятини також накладає свій відбиток на вартість роботи.

Ціни на pdr збільшуються, якщо:

  • вм 'ятина потрапила на ребро або під підсилювач;
  • відсутній доступ з внутрішнього боку деталі;
  • деталь виконана з алюмінію тощо.

Ця технологія (PDR) дозволяє швидко і якісно відновити поверхню елементів кузова, не вдаючись до бляшаних і фарбувальних робіт.

Які вм 'ятини можна полагодити за допомогою технології PDR у Києві?

  • Вм 'ятини від влучення граду.
  • Вм 'ятини від попадання літаючих предметів (побутове сміття, гілки дерев).
  • Вм "ятини від необережної парковки
  • Давні вм 'ятини від рук і ніг.

Як відбувається видалення вм 'ятин без фарбування?

У процесі видалення вм 'ятини використовується принцип важеля - йде тиск на внутрішню поверхню металу, з використанням спеціальних гачків різної конфігурації.

При необхідності надається вплив на метал із зовнішнього боку за допомогою спеціальних кернів.

При ремонті великих вм 'ятин і вм' ятин у важкодоступних зонах використовується додаткове обладнання: клеєва система, спеціальний пневматичний та електричний інструмент, індукційне обладнання.

Переваги технології ремонту вм 'ятин без фарбування

  • Ефективно
  • Залишається заводське ЛКП.
  • Швидко
  • Від 30 хвилин.
  • Доступно
  • У два рази дешевше традиційного ремонту.

Всі дефекти подібного роду видаляються цілком і повністю, до початкового (заводського) стану.

Коротка історія створення PDR (Вилучення вмятин без фарбування)

Закладено перші принципи PDR (1952 рік)

Одним з основоположників технології видалення вм 'ятин без фарбування був Оскар Флайг (Oskar Flaig), який працював на заводі Mercedes-Benz як майстр кузовного цеху. У 1952 році їм були відкриті перші принципи високоточної рихтівки, які в подальшому вдалося розвинути до повноцінної технології. Спочатку вони застосовувалися для підготовки кузовних елементів до фарбування.

Комерційне застосування технології (1960 рік)

Публічно дана технологія була продемонстрована Оскаром Флайгом на виставці "Detroit Auto Show", яка проходила в США з 11 по 16 січня 1960 року. Він ремонтував і робив видалення вм 'ятин на капоті без фарбування на автомобілях концерну Daimler-Benz, які були пошкоджені відвідувачами в ході виставки. Оскар Флайг видавлював невеликі вм 'ятини рукояткою молотка, готуючи автомобіль до фарбування, але це йому вдалося зробити настільки ювелірно, що подальше фарбування не знадобилося (до цього моменту всі дефекти кузова вимагали фарбування). Це був один з перших випадків застосування даної технології на пофарбованих елементах. З 1960 року і по теперішній час дана технологія активно застосовується на заводі Daimler-Benz.

Історія життя Еріха Нюссле і фірми Nussle Spezialwerkzeuge

- 1952–1955

Еріх Нюссле проходив навчання в компанії Mercedes-Benz з 1952 по 1955 рік в якості кузовщика (бляшанника) в місті Sindelfingen (Зіндельфінген).

- 1955–1970

З 1955 року працював у науково-дослідному відділі цієї компанії, його робота була пов 'язана з усіма етапами виробництва автомобіля. Під час роботи допомагав проектувати і створювати перші PDR-інструменти.

- 1970 рік

Після 15 років професійної роботи у відділі тестування пішов з Mercedes-Benz і склав іспит на майстри з ремонту кузова.

- 1972 рік

Відкрив свою фірму Karosserie Nussle в м. Гертрінген (Gärtringen), де використовував метод видалення вм 'ятин без фарбування на практиці. До цього використовував технологію DOL/PDR як хобі, працюючи в своєму гаражі. Також постійно розвивав і розробляв свої PDR-інструменти.

- 1993 рік

Почалися офіційні продажі pdr-інструменту. Понад 20 років пішло на розробку лінійки професійного обладнання.

- 1999 рік

Був розроблений спеціалізований навчальний курс з видалення вм 'ятин без фарбування.

- Наш час.

Триває виробництво високоякісного обладнання та навчання фахівців.

Показати більше

Відгуки

5 72%
4 15%
3 5%
2 5%
1 5%
Пабло Ескобар
5
Хлопці красунчики! Для людей - як для себе! Робота була виконана швидко та якісно! Питань немає.
13.07.2023
Максим
5
Завітав на сервіс по запису о 12:00 на заміну саленблоків задньої балки та заміну мастила в двигуні.Робота була виконана вже до 15:30, швидка доставка запчастин та якісна робота майстрів залишила гарне враження про сервіс! Весь процес можна знаходитись коло майстра та спостерігати за ходом робіт. Ціна приємно вразила. В загальному рекомендую завітати!
06.07.2023
Василь
1
Відправив заявку, заповнивши наданий зразок. Пройшло 4 дні....ніхто не зателефонував (( ________________________________________________ Доброго дня! Вибачте, але вам телефонували декілька разів. Чомусь ніхто не відповів. Перевірте, можливо ви просто невірно вказали номер телефону.
23.06.2023
Сергій
5
Сайт російською мовою , це відштовхнуло від співпраці __________________________________________________ Шановний Сергію! Сайт точно не російською мовою. Є перемикач мови і повноцінна українська версія сайту. Станом на 22 рік більшість пошукових запитів в галузі обслуговування автомобілів були російською мовою і відмовитись від російської версії означало втратити понад 90% відвідувачів сайту і відповідно нових клієнтів. SEO розмітка сайту під виключно українську версію була повним самогубством. Найближчим часом ми плануємо замінити російськомовну версію на англомовну. Але це досить непроста і дороговартісна робота. Маємо вибір або переробити сайт, або витратити ці кошти на ремонт автомобілів для ЗСУ та волонтерів. Ми вибираємо витрачати кошти на допомогу, тому за рік відремонтували понад 600 автомобілів, але так і не переробили сайт. На привеликий жаль бажаючих прийняти участь в цьому процесі дуже небагато. Тих, хто акцентує увагу на наявності російськомовної версії сайту чомусь в рази більше.
14.06.2023
Євгеній
2
Вітаю! Не можу рекомендувати даний сервіс. Обслуговував машину дівчини Passat B7 USA. Чому не можу бути задоволений? - Робота не зроблена з першого разу. - Ціни вищі середнього. - Не вибачились/не запропонували нічого по усуненню негативного досвіду (Окрім майстра, який сказав приїжай у майбутньому на комп'ютерну діагностику безкоштовно). Причина: Після оплати робіт, забрав машину у не повністю робочому стані. Тільки завів машину, нікуди не від'їжав від сервісу. Були проблеми по двигуну, стрибали обороти на холстих від 600 до 800. Є відео того, як реагувала машина, тому додав скрншот до відгуку. Як пізніше виявилось була проблема з мембраною, яку міняли в ході робіт. Була чи бракована чи не правильно встановили (тут дійсно сервіс може краще підсказати). Але, деталь і робота - вся на стороні сервісу. Як відреагував сервіс? Відразу взялись за діагностинку проблеми, і вирішили відносно швидко. Щоправда потрібно було пошукати/почекати людей на сервісі. Також, хотілось трішки більше деталізації, що планують роботи з проблемою. (Але, це дрібниці). Зі своєї сторони підійшов до приймальника, щоб поділитись негативним досвідом. Для певної знижки/компенсації за роботи. Запропнував відмінсувати роботи по перепакуванню мембрани - 1580 грн. Нащо було сказано, що віддвали робочу машину і те, що вони пішли на зустріч прийнявши машину з проблемою. В свою чергу приймальник запропонував знижку на наступні роботи - 5%. Але, для чого? Якщо я сюди більше не приїду. _________________________________________________ Шановний Євгеній! Користуватися чи ні нашими послугами це виключно ваш вибір. Так, дійсно проблема мала місце. Коли ви забирали автомобіль виникла проблема з холостим ходом. Під час ремонту двигун автомобіля був прогрітий, проблема не проявлялась. Питань щодо дефектів аба недоліків запчастини не виникло. Коли ви забирали автомобіль двигун був повністю холодний, під час запуску працював в іншому режимі і через виробничий дефект мембрани в двигун попадала надлишкова кількість повітря, що спричинило нестабільну роботу. Ваш автомобіль одразу, без затримки був переданий спеціалісту. Проблему вірішили. Іноді навіть в запчастинах "надійних" виробників бувають дефекти і недоліки. Ми підтримуємо гарантійні зобов"язання як стосовно проведених робіт так і стосовно запчастин, що були придбані у нас і встановлені нашими спеціалістами. Саме так було в вашому випадку. Всі роботи з усунення недоліків проведені без затримки, безкоштовно. Недоліки усунуто. Вам запропоновано знижку 5% при наступному обслуговуванні. Крім того безпосередньо спеціаліст запропонував вам безкоштовну діагностику. За це ви запропонували залишити його без оплати за зроблену роботу. Тобто ви дійсно вважаєте що не заплатити за зроблену роботу це і є компенсація?
01.05.2023
Ярослав
5
Чому реклама мовою окупанта? Прошу терміново виправити все на сайті? Інакше буде звернення в поліцію зі звинуваченням в колоборціонізмі. Шановний Ярослав! Яка саме реклама вас дратує? Будемо вдячні, якщо ви знайдете час надати більш детальну інформацію. Сайт не містить рекламних блоків виключно "мовою окупанта". Крім того сайт взагалі містить тілько один рекламний блок. Українська мова є приорітетною якщо в налаштуваннях Вашого пристрою це основна мова. В іншому випадку ви можете перемикачем в верхній частині сторінки вибрати українську версію. Всі матеріали сайту викладено двома мовами. Сподіваємось, що найближчим часом матимемо змогу заміниті російську версію сайту на англомовну. Але нажаль зараз ми не маємо вільних ресурсів для проведення такої роботи. В будь-якому випадку ви маєте повне право звернутися в поліцію, якщо вважаєте що ми якимось чином порушили Ваші права або законодавство України.
12.08.2022
Валера
5
А где старый прайс? Шановний Валерій! Нажаль старий прайс залишився в "старому житті". Ми втратили частину співробітників і змушені переглядати перелік доступних послуг. Крім того економічна ситуація не дозволяє запланувати стабільне ціноутворення. Як тільки буде можливість ми сформуємо новий прайс і надамо для загального користування.
04.07.2022
Борис
5
Реклама СТО впечатляет,но не отражены какие авто не обслуживаются, например ВАЗы....может от скромности. Шановний Борис! Не існує переліку авто, які ми не обслуговуємо. Є окремі ситуації, коли ми не можемо надати ефективну допомогу.
07.02.2022
Валерий
5
Был 27.11.21 по проблемам с ходовой на Jeep Cherokee. Отличная диагностика, нормальный персонал, РЕКОМЕНДУЮ!
27.11.2021
Валентин
5
Производили регулировку схождения на автомобиль Форд Транзит Коннект, мастер Сергей. Работа выполнена идеально. Рекомендую.
26.07.2021
Виталий
5
Хороший автосервис! Заказывал химчистку салона, салон стал как новый!
29.05.2021
Богдан
5
Хороший автосервис! Заказывал химчистку салона, салон стал как новый! Так еще и бонусом помыли мой Нисанчик! Спасибо
18.02.2021
Антон
4
Нормальный автосервис
15.02.2021
Василий
5
Хороший шиномонтаж, сделали все быстро и качественно. Будет необходимость приеду еще. Спасибо
15.06.2020
Роман Мороз
5
Профессионалы с большой буквы. Подкрашивали задние двери с внутренней стороны. Плюс продлевали заводской герметик, чтоб исключить появление ржавчины. Все сделано на высшем уровне и в срок. Однозначно рекомендую
05.06.2020
Andriy Zolotov
5
Пользовался услугами данного сервиса трижды, и собираюсь в будущем. Однозначно лучший сервис в Святошинском районе. Общение менеджеров, качество работы и отношение на отличном уровне. Спасибо огромное ребятам, процветания вашему бизнесу и ждите меня в гости ещё. Из недостатков могу отметить метров 50 битой дороги на подъезде к сервису, но в остальном 5+. Рекомендую
05.05.2020
Карабчук Александр
4
Начал обслуживается на этом СТО по рекомендации знакомого. Уже два года обслуживаю Mersedes ML63 AMG, спасибо мастеру Виктору, который всегда внимателен и 100 раз все перепроверит перед отъездом, также ребята на приемке тоже всегда быстро и принимают машину и отдают после выполнения работ. Цены вообще очень приятно удивляют. Очень доволен и мало того уже все мои рабочие машины и знакомые обслуживаются на этом СТО.
17.04.2020
Виталий Данченко
3
Был приятно удивлен подходу к клиенту и обстановке самого СТО. После выписанных мне рекомендаций приехал на непосредственный ремонт, ремонт произвели быстро и качественно, не пожалел, рекомендую.
17.04.2020
MEDFARCOM
5
СТО "Автокомп Сервіс" з 2012р. надає комплекс послуг з технічного обслуговування та ремонту службових транспортних засобів ПрАТ "МФК-ЦЕНТР". За період співпраці зауважень та скарг по роботі не було. Послуги надаються на висококваліфікованому та професійному рівні, всі замовлення виконуються вчасно, в обумовлені терміни. Послуги та запчастини відповідають вимогам виробника. Генеральний директор ПрАТ "МФК-ЦЕНТР"
17.04.2020
Алексей Кершков
4
Заезжал менять заднее стекло, сделали все быстро. Предложили несколько вариантов с разной ценовой политикой. Цены на работы адекватные. Сервисом доволен.
02.03.2020
Александр Шенцов
5
Атмосфера как на любом СТО, маты, крики, рабочая обстановка. В целом ребята молодцы, рекомендую!
10.06.2019

Запишіться онлайн

Запишіться онлайн щоб не стояти в чергах

Контакти
м. Київ, пр-т Академіка Паладіна, 32-Б

(044) 357-75-82 (СТО)

(094) 857-75-82 (СТО)

(044) 357-74-82 (СТО)

(094) 857-74-82 (СТО)

(067) 329-86-87 (Кузовний)

(067) 193-35-09 (Розвал-сходження)

(094) 829-99-61 (Мийка)

з 09:00 до 18:00

Сб: з 9:00 до 16:00, Нд: вихідний