У модельному ряду практично всіх провідних автовиробників широко представлені моделі, оснащені дизельними двигунами. Цей тип агрегатів заслуговує високі відгуки, але при цьому вимагає особливого підходу до технічного обслуговування, ремонту та заміни свічок напруження. Це пояснюється принципом роботи і конструкцією, яка має суттєві відмінності від бензинових моторів. Тому якщо Вам необхідно провести заміну свічень розжарювання, вільно звертайтеся в наше СТО в Києві на Академмістечку.
Ключовою особливістю дизельного двигуна є те, що для займання палива в його камері згоряння немає необхідності подачі іскри. У цьому випадку паливо подається в камеру, повітря якої вже розігріто до температури понад 700 градусів за рахунок його стиснення поршнем. Такої температури цілком достатньо для самозаймання. Тому в дизельних моторах немає необхідності застосування свічок запалювання, а використовуються свічки розжарювання.
Заміна свічки розжарювання дизель, ціна якої досить невисока, являє собою досить поширену сервісну операцію.
Коли потрібна професійна заміна свічок напруження
Свічка розжарювання використовується як елемент передпускової підготовки. Справа в тому, що при температурі нижче + 5 градусів істотно погіршується випаровування дизельного палива, що ускладнює утворення суміші і запуск мотора. Елемент розжарювання вирішує цю проблему, забезпечуючи достатній попередній прогрів. Крім того, наконечник свічки виступає в камері згоряння, що сприяє утворенню завихрень, що покращують роботу мотора. Тому заміна свічки розжарювання дизель у разі її виходу з ладу повинна виконуватися, по можливості, терміново. Особливо це актуально в зимовий період, коли автовласник може зіткнутися з серйозними складнощами при запуску двигуна.
Сьогодні свічки цього типу, що випускаються провідними виробниками, мають досить значний експлуатаційний ресурс. Зазвичай їх доводиться міняти не частіше 50-80 тисяч кілометрів пробігу автомобіля. Однак у ряді випадків заміна свічки розжарювання дизель може знадобитися і значно раніше цього терміну. Серед основних причин передчасного виходу з ладу свічок можна назвати:
- збої електронного блоку управління;
порушення в роботі паливоподібної апаратури;
порушення, допущені при попередній установці свічок.
Автосервіс "Автокомп Сервіс" здійснює заміну свічок розжарювання в Києві на СТО:
Acura (Акура) |
Daimler (Дайхатсу) |
Lada (Лада) |
Rover (Ровер) |
Alfa Romeo (Альфа Ромео) |
Dodge (Додж) |
Lancia (Лянча) |
Saab (Сааб) |
Alpina (Альпіна) |
Fiat (Фіат) |
Land rover (Ленд Ровер) |
Seat (Сеат) |
Aro (Аро) |
Ford (Форд) |
Lexus (Лексус) |
Skoda (Шкода) |
Audi (Ауді) |
Gaz (Газ) |
Lifan (Лифан) |
Smart (Смарт) |
BMW (БМВ) |
Geely (Джилі) |
Mazda (Мазда) |
Ssangyong (СсангЙонг) |
Cadillac (Каділлак) |
Honda (Хонда) |
Mersedes-Benz (Мерседес-Бенц) |
Subaru (Субару) |
Chery (Чері) |
Hyundai (Хюндай) |
Mini (Міні) |
Suzuki (Сузукі) |
Chevrolet (Шевроле) |
Infiniti (Інфініті) |
Mitsubishi (Міцубісі) |
Toyota (Тойота) |
Chrysler (Крайслер) |
Isuzu (Исузу) |
Nissan (Ніссан) |
Vaz (Ваз) |
Citroen (Сітроен ) |
Iveco (Івеко) |
Opel (Опель) |
Volkswagen (Фольксваген) |
Dacia (Дачія) |
Jaguar (Ягуар) |
Peugeot (Пежо) |
Volvo (Вольво) |
Daewoo (Дэу) |
Jeep (Джип) |
Porsche (Порше) |
VW (Фольксваген) |
Daihatsu (Дайхатсу) |
Kia (Кіа) |
Renault (Рено) |
Zaz (Заз) |
Перевірка працездатності свічок розжарювання: Як зрозуміти, що потрібна заміна свічок?
Перевірити калільні свічки на працездатність можна двома способами. Майстри нашого сервісу радять:
1. Вимірювальним приладом, тестер. Один зажим тестера ставиться на свічку, а другий на "масу" автомобіля, якщо прилад не показує опір, свічка несправна.
2. За допомогою акумулятора автомобіля, його "плюс" підключають на клему, а мінус на корпус калильної свічки, спіраль повинна починати світитися у справної свічки, якщо цього не відбувається, свічка несправна.
Часто буває так, що така проста процедура, як заміна свічок розжарювання в дизельному двигуні обертається масою проблем, і відбувається це в тих випадках, коли свічка настільки прикипає до головки блоку, що викрутити її звідти вже не представляє ніякої можливості.
Найчастіше свічка заламується трохи вище різьблення. В даному випадку доводиться висвівати ділянку корпусу свічки безпосередньо на якій знаходиться різьблення за допомогою спецінсрументу з направляючими (центруючими, обмежують по глибині) для недопущення пошкодження ГБЦ. Залишки корпусу свічки напруження витягуються з посадкового колодязя.
Іноді для вилучення свічки необхідно зняти головку блоку циліндрів.
За бажанням клієнта можливе проведення діагностики та ремонту головки блоку циліндрів. Це збільшить вартість всього на 1000грн. Тим більше що сальники клапанів і розпредвала входять в комплект прокладок, який в будь-якому випадку необхідний при знятті-установці.
Якщо Вам потрібна заміна свічок, телефонуйте нам зараз!